wtorek, 12 listopada 2013

sweter idealny

Zdjęcia na bloga często powstają w przypadkowych miejscach. Tym razem było podobnie. Zauroczyła Nas wiejska opuszczona chata, która okazała się idealnym tłem dla tej listopadowej stylizacji.
W roli głównej niezwykle miękki, nazywany przez Nas barankiem, czarno- biały sweter, który upolowałyśmy w lumpeksie za kilka złotych. Emila połączyła go z asymetryczną spódnicą, którą do tej pory nosiła głównie latem. Ciekawostką są brokatowe skarpetki, które zawadiacko wystają zza cholewki oraz kolczyki w kształcie poroża. Klasyczny granatowy płaszcz oraz ogromny szalik dopełniają stylizacji. Połączenie różnych faktur oraz wzorów okazało się strzałem w dziesiątkę- było ciepło, modnie i wygodnie :-). 





































50 komentarzy:

  1. Świetny jest ten sweter! Moja koleżanka ma podobny płaszcz ^^

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek najlepszy ! jeszcze z sh zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super łup z tego swetra. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również przymierzałam tą spódnicę w Pepco, ale niestety nie zbyt dobrze w niej wyglądałam...
    Zdjęcia na tle tej chatki są naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny płaszcz! :)
    poklikałabyś u mnie w banner choies? daj znać, z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość wygląda na prawdę ciepło i fajnie; ]

    Pozdrawiam!

    Szymonkloc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sweter i płaszcz! Ach...

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja, wszystko dobrze razem się prezentuje :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajrzałam do Was Siostrzyczki i zostanę na dłużej :D!!! Emilka wyglądasz fantastycznie!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne to swetrzysko ...ale i szal genialny <3 !

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie kolczyki! *_*
    Ogólnie bardzo ładny outfit, ciekawy, niebanalny
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. sweter jak sweter, ja jstem zachwycona szalem!

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się jak piszesz ;)
    Obserwacja za obserwację? ^^
    http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz prześliczny sweterek i bardzo ładne zdjęcia ;)
    U mnie dzisiaj króluje kratka, ćwieki i jeans;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie sie prezentujesz :)
    Bardzo mi się tutaj podoba co powiesz na wzajemną obserwacje ?
    Jak tak zacznij i napisz u mnie :)_

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie mięciutki i milutkie sweterki. Szalik też jest mega!;D
    Podoba mi się Wasz blog, może wspólna obserwacja?;>

    http://kappa-girl.blogspot.com/ mój blog - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna i ciekawa stylizacja!

    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej się zakochałam w butach, sweterku i tym miejscu ♥ Po prostu magiczne!


    Julka ~~ bowl-milk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. love your scarf and coat! looking gorgeous <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja mama robiła takie swetry w młodości, chyba muszę jej pogrzebać w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastyczny sweterek!!!
    cała stylizacja jest genialna a ty jesteś śliczna!!!
    już dołączyłyśmy do grona waszych obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączcie do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  23. byle by się nie kulkował :))

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja! :D

    be-angie.blogspot.com | zaapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny ten "baranek", świetne zdjęcia ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ co powiesz na wzajemną obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dziękuje za opinię ;* u mnie dzisiaj kolejne nowości ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Love your sweater!!!! Great outfit, Would you like to follow each other on GFC? Just let me know so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  28. jak Ty slicznie wyglądasz :****

    OdpowiedzUsuń
  29. Thank you for visiting my blog and leaving such a nice comment. Following back on GFC #245
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie, ale dziwna sceneria do takiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnego masz bloga <3
    uwielbiam go czytać

    ŚPIEWAM, u mnie na blogu :
    MOJA NOWA PIOSENKA I NOWY COVER ;)
    http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. podoba mi się twój blog, jeszcze tu wrócę nie raz ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post! :-) Cudowny sweterek, w lumpach można zawsze wynaleźć jakąś perełkę! Koszula z poprzedniego posta jak i outfit genialny!

    Chętnie obserwuję by być częściej i na bieżąco i zapraszam do tego samego :-)

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ładne kolczyki :)
    http://kinnnga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Love this outfit, super cozy!

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne zdjęcia ;d

    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Awesome!! Love your outfit!

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  38. spódnica jest świetna <3

    http://pannaem-pannaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń