wtorek, 5 listopada 2013

koszula w kratę 2

Mamy nadzieję, że nie macie Nam za złe, że dzisiejszy post ponownie dotyczy koszuli w kratę. Dosłownie oszalałyśmy na jej punkcie i mogłybyśmy w niej (oczywiście każda w swojej) chodzić cały czas :-).
O tym, że taka koszula jest niezwykle uniwersalna, a do tego modna rozpisywałyśmy się ostatnio. Dzisiaj mamy na to kolejny dowód! Połączenie z czarnymi jeansami i motocyklowymi botkami (tzw. bikery) to już klasyk nad klasykami. Zwróćcie również uwagę na detale, ćwieki na kołnierzyku, klamry, metalowy pasek, to one nadają charakter całej stylizacji. Nie mogło zabraknąć także parki, która Naszym zdaniem jest niezastąpiona o tej porze roku i pasuje prawie do wszystkiego.
Trzymajcie się ciepło!


























13 komentarzy:

  1. Hey dear, nice outfit...I love of course the tartan shirt and especially its details...

    Have a nice evening...
    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula i jeszcze do tego w kratę!!! Super!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, parka i jeansy z sh :) zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna koszula i cała stylizacja. :)


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post i ciekawy blog ; -*

    Obserwujemy ?
    life-on-picture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie same buty ^^ Świetna kurtka. Chciałabym taką koszulę c:

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula jest super :>
    chociaż kurteczka również przypadła mi do gustu :)
    ślicznie Ci w okularach :))

    http://ask.fm/danielkisek

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam koszule w kratę :) genialna stylizacja i zdjęcia :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy blog i fajna stylizacja zapraszam do siebie http://madebyasha.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo fajne ciuszki. Cały zestaw przypadł mi do gustu.

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja na pewno odwdzięczę się tym samym. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!

    Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to zacznij i powiadom mnie w komentarzu a ja zrobię to samo :).
    http://f-village.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń