środa, 24 kwietnia 2013

elegancki luz!

Szpilki do ubrań o sportowym charakterze? Od dawna miałyśmy chęć na taki look! Połączenie bardzo współczesne, idealne dla energicznych kobiet, lubiących zabawę modą. Luźne wiskozowe spodnie krojem przypominające dresy i brzoskwiniowa bluza to zestawienie świetnie wpisujące się w najnowsze trendy. Dodatkowym atutem stylizacji są soczyste barwy. Szczególną uwagę zwracają spodnie- kobaltowy to kolor sezonu!  Miejski luz w eleganckim wydaniu- podkreślony złotą biżuterią, torebką-pudełkiem na łańcuszku oraz szpilkami w neutralnym kolorze. I chociaż chodzenie na niebotycznie wysokich obcasach nie należy do najłatwiejszych, to  warto na chwilę zapomnieć o balerinkach! Przy takiej kumulacji inspirowanych sportem ubrań potrzebny jest zaskakujący, wprowadzony na zasadzie kontrastu element.






















26 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :)
    Bardzo przyjemnie przegląda się Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tym zestawie! świetne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała stylizacja jest idealna! :)

    http://polkadots-all-over.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak najbardziej na TAK :) spodnie mają genialny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie;)

    podoba mi się;)


    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great look babe :)

    http://onceuponaboudoir.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw !!! mega ! spodnie mnie zainteresowały najbardziej chyba

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie!!! Bardzo mi się podoba:) Wpadnij też do mnie, jestem ciekawa czy spodobają Ci się moje pomysły:>

    http://high-heeled-view.blogspot.com/

    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wow!
    piękne połączenie kolorystyczne!
    wyglądasz świetnie!
    bardzo podoba mi się wszystko w najmniejszym szczególe!
    <3

    pozdrawiam cieplutko,
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie tu u Ciebie!

    Zapraszam do wspólnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ok;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Nietypowe, świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szpilki do tego look- jak najbardziej! Bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. połączenie stylu sportowego i elegancji jest świetne! <3
    Mega naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz znakomicie!! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello Dear!

    Great post! Love it

    http://couturetrend.blogspot.it/2013/04/red-luxurious.html

    OdpowiedzUsuń
  17. mam słabość to tak zestawionych dresów <3 uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Te połaczenie dresów i szpilek super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Cudny zestaw - elegancki a zarazem bardzo wygodny ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba ten zestaw i zestawienie kolorów do Twojej urody. Poza tym kocham dres :)

    OdpowiedzUsuń