środa, 24 kwietnia 2013

elegancki luz!

Szpilki do ubrań o sportowym charakterze? Od dawna miałyśmy chęć na taki look! Połączenie bardzo współczesne, idealne dla energicznych kobiet, lubiących zabawę modą. Luźne wiskozowe spodnie krojem przypominające dresy i brzoskwiniowa bluza to zestawienie świetnie wpisujące się w najnowsze trendy. Dodatkowym atutem stylizacji są soczyste barwy. Szczególną uwagę zwracają spodnie- kobaltowy to kolor sezonu!  Miejski luz w eleganckim wydaniu- podkreślony złotą biżuterią, torebką-pudełkiem na łańcuszku oraz szpilkami w neutralnym kolorze. I chociaż chodzenie na niebotycznie wysokich obcasach nie należy do najłatwiejszych, to  warto na chwilę zapomnieć o balerinkach! Przy takiej kumulacji inspirowanych sportem ubrań potrzebny jest zaskakujący, wprowadzony na zasadzie kontrastu element.






















30 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :)
    Bardzo przyjemnie przegląda się Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tym zestawie! świetne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała stylizacja jest idealna! :)

    http://polkadots-all-over.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak najbardziej na TAK :) spodnie mają genialny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie;)

    podoba mi się;)


    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great look babe :)

    http://onceuponaboudoir.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw !!! mega ! spodnie mnie zainteresowały najbardziej chyba

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie!!! Bardzo mi się podoba:) Wpadnij też do mnie, jestem ciekawa czy spodobają Ci się moje pomysły:>

    http://high-heeled-view.blogspot.com/

    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetnie wyglądasz! ♥

    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :) http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow!
    piękne połączenie kolorystyczne!
    wyglądasz świetnie!
    bardzo podoba mi się wszystko w najmniejszym szczególe!
    <3

    pozdrawiam cieplutko,
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie tu u Ciebie!

    Zapraszam do wspólnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nietypowe, świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szpilki do tego look- jak najbardziej! Bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. połączenie stylu sportowego i elegancji jest świetne! <3
    Mega naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz znakomicie!! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello Dear!

    Great post! Love it

    http://couturetrend.blogspot.it/2013/04/red-luxurious.html

    OdpowiedzUsuń
  17. I adore your blog! Following you now on GFC, hope you visit me and if you like Follow back so that we can stay connected!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mam słabość to tak zestawionych dresów <3 uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Te połaczenie dresów i szpilek super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Cudny zestaw - elegancki a zarazem bardzo wygodny ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba ten zestaw i zestawienie kolorów do Twojej urody. Poza tym kocham dres :)

    OdpowiedzUsuń