sobota, 5 stycznia 2013

sequins- part 2

W roli głównej ponownie cekiny. Co prawda noc sylwestrowa już za Nami, jednak cekiny idealnie sprawdzą się w karnawale! Cekinowa bluzka z kokardą i czarne legginsy to zestaw, który jest świetną alternatywą dla sukienki.  Do tego jasna marynarka oversize przełamująca dominującą czerń i obowiązkowo szpilki. Ja postawiłam na  platformy- są niesamowicie wygodne.  Według Nas taka stylizacja jest odpowiednia zarówno na wypad do klubu, jak i domówkę w gronie znajomych. 
 I zapewniamy, że dzięki cekinom będziecie błyszczeć! :)












legginsy- sh/ bluzka- sh/ marynarka- sh/
płaszcz- sh/ buty- Deichmann

44 komentarze:

  1. świetna stylizacja, cekiny w tym sezonie no numer 1 na imprezach i nie tylko :) marynarka z sh? ale udało Ci się wygrzebać perełkę:) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, z pewnością nie tylko na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie prezetnuje się ten zestaw:)
    a buty są przepiękne:)pozdrawiaM:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny look, polubiłam ostatnio cekiny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne zdjęcia, śliczna stylizacja :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny look elegancja z pazurem.
    A jaką książkę Sparksa czytasz jeśli można wiedzieć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie czytałam tej książki ;) daj znać jakie wrażenia jak skończysz ;)

      Usuń
  7. ooooo proszę tutaj tez obłędnie błyszcząco <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się blog, a więc oczywiście, że możemy obserwować. ;)
    Twoja kolej ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja, lubię taki styl ;) cudowna marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne buciki ! Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście że obserwujemy!!!! Świetna stylizacja!!!! Uwielbiam takie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zestaw, a marynarka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. do twarzy ci w cekinach, świetna marynarka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. love the dress !!
    gorgeous <3

    xoxo
    verockstar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe zdjęcia i stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodobał mi się kolor lakieru na twoich paznokciach ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że nawet paznokcie pasują do cekinowej bluzki! Super :) Zestaw niby stonowany, ale cekiny dodają mu blasku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja od kilku lat czaję się na coś cekinowego, muuuuuuuuuusze na następny karnawał coś kupić i już! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks for the follow, i followed you back. Keep in touch. :)

    www.gianbydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wow I really love this outfit, you look hot :)

    onceuponaboudoir.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  21. ale ładnie wyglądasz, buty robią wrażenie i te spodnie ze skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękna ta bluzka! Marynarki zazdroszczę! W sumie to przyznam,że każdy element zestawu mi się podoba, a do tego zachwyca zestawienie w całość! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow!! super wygladasz
    Calosci swietnie sie komponuje:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ;) dziękuję za komentarz :) świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodnie i marynarka od razu rzuciły mi się w oczy pomimo cekinowej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja! A ta bluzka pasuje zarówno na co dzień i na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo mi sie podoba, ale zrezygnowalabym w tym outficie z czarnych skarpetek/rajstop? Wg mnie o wiele lepiej byloby bez.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie genialne ! ta buzka mnie uwiodła :D pozdrawiam i zapraszam do mnie. Może obserwujemy ?! :p jeżeli tak to daj znać a napewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz :) Cudowna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Love the contrast between the sequins and the neutral beige!
    Following you!
    Have a look if you can :)
    http://annettibus.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  31. swietny look pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny set:)) podoba mi się:)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny styl, bardzo mi się podoba, mój gust :))
    Obserwuję z przyjemnością <3
    zapraszam na mój BLOG
    oraz na nowo powstały fanpage Dla Ciebie jedno kliknięcie, a dla mnie dużo, dużo więcej!
    BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuje bardzo :* śliczne zdjęcia ! ja już obserwuje a Ty ?:D

    OdpowiedzUsuń